Burda Dergisi Sayılarının Ay ve Yıllara Göre Listesi

25 Mayıs 2012 Cuma


Burda dergilerinin yeni veya eski olsun tüm sayıları her zaman talep görüyor,o kadar çok dergi ekledikten sonra ben bile hangisini ekledim hangisi eklemedim bulamaz oldum :) hem bu yüzden hem sizlerin özellikle aradığınız sayılara kolayca ulaşabilmeniz açısından böyle bir liste hazırladım.Geçmişe dönük tüm yılların sayılarını da zaman buldukça ekliycem ve bu listede güncelliycem bilginize şekerler.

Burda Dergisi Sayılarının Ay ve Yıllara Göre Listesi:

1979

 1989

1990
 1993

1994
1995

2001

2002

2003

2005

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Sitenizi yeni keşfettim. Dikiş dikmeyi, güzel giyinmeyi seven ve kendi tarzını oluşturmak isteyen kadınlar için çok güzel bir imkan sunmuşsunuz. Siteniz de linkleri bulunan bütün burda dergilerini indirdim. Ama asıl ihtiyacım olan dergi 2005 kasım sayısı. Bunun linkini tekrar ekleyebilmeniz mümkün mü acaba? Şimdiden teşekkürler..

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hepsini rus sitelerinde bulabilirsiniz..

Adsız dedi ki...

bulabileceğimiz rus sitelerini yazabilir misiniz? :)

Adsız dedi ki...

ben dikiş öğretiyorum kursta bana burdanın eski sayıları lazım size nasıl ulaşabilirim çok acil

Unknown dedi ki...

Merhaba bana pazen pijama takımı nin hangi burda dergisi sayısında olduğunu soyleyebilir misiniz ona göre indireyim.

Unknown dedi ki...

Merhaba bana pazen pijama takımı nin hangi burda dergisi sayısında olduğunu soyleyebilir misiniz ona göre indireyim.

imerismail dedi ki...

1955 sayısı var elimde

Unknown dedi ki...

Merhaba, bloğunuzu çok beğendim. Böyle bir bloğa sahip olduğunuz için sizi kutlamak isterim. Takip ettiğim bloglar arasında bloğunuzuda ekledim.
Ayrıca Sizi kendi bloğuma davet etmek istiyorum. oya örnekleri
Teşekkürler.

Unknown dedi ki...

2016 nisan burdası arıyorum

zsofuoglu@yahoo.com dedi ki...

2003 aralık ayı burda dergisi arıyorum

Adsız dedi ki...

ben niye indiremiyorum. indirecegim baska yer var mı
*