Pattern Maker 4 Goblen Şema Programı

8 Ocak 2011 Cumartesi


Pattern Maker aslında goblen şeması oluşturma programlarının en iyisi.
Hatırlarsanız size daha önce Stitch Art Easy programını vermiştim.
Bu program diğerlerinden çok daha kapsamlı ve en güzeli ingilizce versiyonunu bulabildim :)
Daha da önemlisi webde dolaşan birçok goblen şemasının uzantısı xsd . Pattern Maker ile bu *xsd uzantılı dosyaları açabiliyorsunuz.Sadece açmakla kalmayıp istediğiniz gibi düzenleyebiliyorsunuz.Renkleriyle,şema ebatıyla,şema görseliyle oynayabiliyorsunuz.
Benim size vericeğim program dosyasının içinde crakı da var.Dosya içinde crakı nereye kuracağınızı,programı nasıl tam sürüm yapıcağınızı anlattım.
Pattern Maker 4 ü BURDAN indirebilirsiniz.

Kendinize ait resimlerin bile goblen şemalarını oluşturabilirsiniz.
Aşağıdaki resimde gösterdiğim gibi "Import a Picture yazan yerden resmi yükleyip diğer aşamaları oluşturuyorsunuz,şemanın ebatı,renk sayısı,iplik markası vs vs...
Şema oluşturulduktan sonra beğenmediğiniz noktasal yerlerin renklerini değiştirebilirsiniz.
Her rengin üzerinde markası ve renk kodu yazar.



Şemanız tamamen hazır olduğunda menüde en üstte File--->Print preview e tıklayıp şemanın çıktı önizlemesini yapabilirsiniz.Herşey yolundaysa çıktınızı alabilirsiniz.
Benim bloğumda yayınladığım bazı goblen şemaları da xsd formatlı,onları bu programla açabilirsiniz.Şengülcüm senden özür dilerim geç cevap için :) sayende blogumuza bu programı da eklemiş oldum :)
Güle güle kullanın şekerler..

Etiketler:xsd için gerekli ... XSD · XSD Nedir · XSD Açma · XSD Dosya Uzantısı · XSD Dosyası Nasıl Açılır,XSD formatlı dosyaların açılması,Pattern Maker 4 full sürüm,krak,crak,

22 yorum:

Adsız dedi ki...

süper bir program paylaşım için çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

merhaba ben gamze yaptım hazırladım resım portre goblenımı fakat hangı ıp markasınla ısleyecegımı bılemıyorum yardım lutfen hangı markalar var burada satılan aslen ben bulgar göçmenıyım ıplerımı rdan almayı düşündüm orda 35kurus.. ama tc.de yaşıyorum nasıl olacak yardım acıll

Şeker Cafe dedi ki...

Merhaba Gamze,
Bulgaristandan nasıl alırsın bilmiyorum ancak Türkiyede dmc satış şubelerine burdan bakabilirsin,telefon ve adresler şehirlere göre var.
burdan...
http://www.dmc.com/majic/pageServer/0h01000057/tr/Store-search.html?cpays=35&cville=2144

Adsız dedi ki...

merhaba ben hicran sitenizi uzun zamandır.takip etmekteyim. goblen şema programını indiremedim.(patter maker)yükleme yapıyor.enson seçili kayıt yok yazısı çıkıyor.yardımcı olursanız sevinirim.kolay gelsin

Adsız dedi ki...

Merhaba Hicran Hanım,az önce programı indirdim ve rar dosyasından çıkarttım,hiçbir sorun yok,lütfen birdaha deneyin.
Sevgiler
sekercafe

hicran dedi ki...

iyi akşamlar.şemayı açamadım.bcaall.dll bulunamadığından yüklenemiyor yazısı çıkıyor.bende stitch art easy yükledim.onu açabildim.ben ilk defa sizin sitenizde goblene başladım türk düğünü goblenini yapıyorum.yüzü petit point yazıyor nasıl yapılacak,bilgiverebilirmisiniz.yardımlarınız için,çok teşekkürler herşey gönlünüzce olsun.

safiye dedi ki...

merhaba, sitenizi yeni keşfettim...ne yazık ki bu programı çalıştıramadım. stitch art easy progamını kurabilmiştim. crak içindeki yönlendirmenizde hobbware dosyasını güncellememiz gerektiği belirtiliyor, ancak ben bilgisayarımda program files içinde bu dosyanın olmadığını görüyorum. dolayısıyla da program çalışmıyor..ne yapmalıyım acaba?

herşey gönlünüzce olsun...

safiye

KelveFodul dedi ki...

Merhabalar, bende sitenizi birkaç gün önce keşfettim, bayıldım. Burda dergilerine daldım öncelikle. :)
Bu programıda indirdim ama licence hatası veriyor.cracki nettede arattım ama bulamadım. Ne tavsiye edersiniz?

Adsız dedi ki...

Merhaba. Emeğiniz ve paylaşımınız için öncelikle teşekkürler. Programı indirdim ancak program_v4 klasörünün içinde programı açmak için neyi seçmem gerek bulamadım. Yardımcı olabilir misiniz?

Mercan Şenses dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Mercan Şenses dedi ki...

program için gerçekten çok teşekkürler fakat çıkan sonuçlardan sonra işlerken çarpı işlemi ilemi işleniyor yoksa normal bir goblen şeklindemi yani ///// böylemi..

Unknown dedi ki...

merhaba programı denemek istedim ancak resim yükleyemiyorum sadece xsd ve eps formatlı resimleri yükleyebilirsiniz diye bir hata veriyor.Bu sürümünden kaynaklı olabilirmi?

Unknown dedi ki...

Arkadaşlar bu programı yine burdan indirip kullanmıştım ancak şu an pc imde hata veriyor ve bende kaldırmak zorunda kaldım. Şimdi de burada işaretlenen yerden hata veriyor. yardımcı olabilir misiniz

Adsız dedi ki...

mrb bu program sonucu oluşturduğumuz resimleri kaneviçe işleyebiliyor muyuz,goblen işleme detaylı bir işleme çünkü, ince işlemeleri var, etamin işlemede kullanabiliyor muyuz,yardımcı olursanız sevinirim,tşk

Adsız dedi ki...

merhaba, programi indiremedim. link calismiyor. tekrar gonderme sansiniz var mi ?
tesekkurler.

Adsız dedi ki...

böyle bir program satın almak istiyorum bana yardımcı olursanız cok sevinirim şimdiden teşekkür ederim SUNAY

Unknown dedi ki...

merhaba bi yakınım uzun süredir kaplumbağa terbiyecisinin şemasını arıyo sizden ricam şablonu nerden bulabiliriz yada sizde hazırlanıp dışarı satışınız varmı bu konuda yardımcı olursanız şimdiden tşk ederim .

Adsız dedi ki...

programı indirmeye çalıştım ama beni film sitesine yönlendiriyor maalesef :(:(

Unknown dedi ki...

merhabalar. gerçekten çok faydalı bir sayfa. yeni keşfetmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum :) ben bu uygulamayı hiç bir türlü indiremedim yardımcı olursanız çok sevinirim. iyi çalışmalar.

Unknown dedi ki...

Verdiğiniz linkten program inmiyor. Yardımcı olurmusunuz

Unknown dedi ki...

Var o şema bir çok yerde..

Adsız dedi ki...

merhaba pattern maker stıch 4 programını belırttiğiniz yerden indirmeye çalıştım ama açılan siteden bir şey anlayamadım indirme yeri bulamadım lütfen yardımcı olurmusunuz tam linkini verebilirmisiniz teşekkürler