Çeşme-İzmir Turistik Tanıtım Broşürü

15 Ağustos 2010 Pazar


Ne yazık ki dili rusça bu güzel ülkemin tanıtım broşürleri...henüz türkçe olanlarını bulamadım,bulunca söz eklerim ;) İlk önce Çeşme İzmir tanıtım broşürünü ekliyorum,her ne kadar rusça anlamasak da resimlerine bakarız diye düşünüp sizinle paylaştım :)
64 sayfa ve pdf formatında. Bu arada diğer ülkelerin de turistik tanıtım broşürlerini isterseniz yorum bırakmanız yeterli,onları da eklerim.
Çeşme-İzmir Broşürünü burdan yada burdan indirebilirsiniz.

Aşağıdaki yazı google translatenin çevirisidir...
Çeşme - altın kum, deniz alan, doğal güzellikleri ve plajları ile güzel bir tatil, bütün o sırada bir tatil en güzel rüya karşılamak için gereken genel. Bu mavi, gerçekle bir efsane ve yeşil ile bağlanır koy ve misafirler için bekleyen asırlık hikayesi vardır. Sörf Alaçatı, Baile Ilıca, Fener Adası adasında dalış, sadece belirli türleri aktivnrgo dinlenme, sayesinde rahatlayacaksınız ..

0 yorum: