İspanyol Kadın Goblen Şeması

15 Ağustos 2010 Pazar


Çok güzel bir goblen,renkler de harika :) bu gobleni işlemek isteyenler şemayı burdan yada burdan indirebilirler.
Arasıra yazılarımda belrtiyorum ama yine söylemekte fayda var,bu şemalar lisanslı olduğu için belli bir süre sonra siliniyorlar,o nedenle indirme işlemini ertelemeyin,yoksa sonra bulamazsınız arkadaşlar ;)

Düzeltme:Doğru link eklenmiştir.Şema jpeg formatındadır.
  • Pattern Name: Lanarte 35073A Spanish Dancer
  • Size (W*H) Grids /CM: 30*50cm
  • Color No.: 38
  • Floss Brand: DMC
  • Backstitch/Straight Stitch: No
  • Other Stitches:
  • Color- Printed: NO
  • No. of Attachments:

  • 3 yorum:

    Adsız dedi ki...

    Merhaba, emeğiniz için teşekkürler öncelikle ancak ben bu goblen şemasına ulaşamıyorum. Linkten indirdiğim dosyada farklı bir resime ulaşıyorum sadece.Lütfen bu yayınladığınız goblen örneğinin şemasına ulaşmam için bir çözüm yazar mısınız?

    Şeker Cafe dedi ki...

    Merhaba Karakız,
    kusura bakma canım yanlış link vermişim,uyardığın için teşekkür ederim.
    Doğru linkleri yazıya ekledim.
    Sevgiler

    Adsız dedi ki...

    Çok teşekkürler ilginize...