Takı Teknikleri Ansiklopedisi-The Encyclopedia of Beading Techniques

15 Ağustos 2010 Pazar


Adım adım takı yapma tekniklerine yer verilen bir ansiklopedi.
Aşağıdaki paragraf google translate ile çevrilmiştir.
Diyeceksiniz ki neden daha detaylı bilgi vermiyorsun,içini görmedin mi :) evet görmedim,burdaki dergileri ben indirirken sizlerle paylaşıyorum :))
Aslında bu blog öyle oluştu,ben dergileri indirirken dedim neden onları paylaşmıyayım,belki bulamayanlar vardır,bu sayede onlar da faydalanır ;)
134 sayfa,ingilizce,Burdan indirebilirsiniz.

Google translate:
Kitabın çeşitli teknikler, tüm 400'den fazla diyagramları ve fotoğraflarla gösterildiği için ayrıntılı, adım adım yönergeler sağlar.
Okuyucular gibi boncuk dokuma, wirework çekimi gibi hem geleneksel hem de çağdaş boncuk el sanatları, öğrenecek ve strand-düğüm.Pratik projeler nasıl detay, doku, renk katmak, açığa ve giysiler ve aksesuarlar için özgünlük. 50 sayfalık galeri bölümünde dünyadan boncuk takı ve nakış ilham seçim olayları sırasında kapsamlı bir sözlüğü bölümünde, ortak isimler ve dikiş demystifies.

0 yorum: