Köpişlerimize Yatak Yapıyoruz ;)

10 Ekim 2010 Pazar

Ne mutlu ki gün geçtikçe evini bu sevimli canlara açanların sayısı artıyor ;)
Kedi olsun,köpiş olsun farketmez her eve lazım birtane :))
Benim evimde bir tedim,iş yerimde de 9 köpişim var :)) köpişlerimden 5i yavru,kendi köpeklerimin yanında beslediğim sokak köpeği bana minnettarlığını 7 yavru vererek gösterdi :))
Allah'tan 2sini sahiplendirdik,kaldı geri 5 dane...Annemiz insana yaklaşmıyor ama bu sene öyle yada böyle yakalayıp kısırlaştırıcaz yoksa yakında fidanlık değil köpek barınağı olucaz :))
Lafı nekadar uzattım...Bu yatak modeli her nekadar ev için olsa da dışarıdaki kuçularımız için de yapabiliriz.Önümüz kış,onları da şimdiden düşünüp kışa hazırlamamız lazım dimi şekerler ;)
Mesela köpeklerimize kulübeleri eşim yaptı,onları da resimlemiştim,yakında köpek kulübesi yapımını da ekliycem.Kuçular için kazaklar da örmemiz lazım....mesela benim bir tazım var...yani en azından biz öyle olduğunu idda ediyoruz ama veterinerim öyle olmadığını söylüyor,onu da sokaktan aldım,taaa almanyalardan getirmişler,sıkılmışlar,bırakmışlar,bıraktıkları yerde de dövülmüş,aldığımda çok korkaktı ama yeni yeni toparladı bebişim...ne anlatıyordum ben yahu...heee onun şimdiden üşümeye başladığını görüyorum ve acilen ona birşeyler örmem yada dikmem gerekiyor,onun sayesinde çat pat örmeyi çözerim diye umuyorum :))
Sırasıyla başlayalım mı kızlar...önce yatak yapıcaz,sonra onlara kıyafetler dikip örücez sonra da kulübe yapıcaz...

İhtiyacımız olan malzemeler:
*Köpük yada strafor
*Koli bandı
*İplik
*Makas
*Astar Kumaş
*Dışını kaplamak için kumaş
*Sünger
*Fermuar
Önce köpükleri keserek yatağın şeklini oluşturuyoruz ve koli bandıyla birbirine yapıştırıyoruz.
Daha sonra astar kumaşla yatağın tamamını kaplıyoruz.



Yatağın ortasına süngerle bir döşek yapıp astar kılıfını dikiyoruz.Değiştirebilmek için süngere bir örtü daha dikiyoruz,fermuarıyla beraber(minder kılıfı gibi).


Resimde gördüğümüz örnekte sadece tek kumaş kullanmış ama bence yatağın tamamı ve alt sünger için ayrı bir örtü yada kılıf yapmalıyız ki istediğimiz zaman çıkarıp yıkayabilelim.Dış kısımda kullanacağımız kumaşın türü de biraz yumuşak,ısıtan bir tür olmalı.

Bunlar da birkaçtane hayvanlar için yatak örnekleri...

0 yorum: